Huset i Hollabrunn

Vi kikade på ett hus idag i centrala Hollabrunn, vilket är såhär ljuvligt:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

När vi kollade på huset började vi prata om seriösa saker… Barn.
”Trädgården är tillräckligt stor för våra barn att springa runt”
”Det är tre hus, ett kan vi hyra ut eller så kan du ha det som ateljé”
Det kändes bra att ha såna här samtal… Seriöst på något sätt. Blev inte rädd, fick bara en mysig känsla genom kroppen.

Tänk den dagen jag får barn, det måste vara den sjukaste känslan i hela världen. Se sitt eget kött och blod, en liten miniversion av en själv! Tror ni jag hade blivit en bra mamma?
Jag vet faktiskt inte, jag vågar inte svara. Kanske mognar jag under graviditeten som de flesta gör, men jävlar vad rädd jag är att jag ska vara en kass mamma.

Vem var det som skrev att jag var tråkigaste bloggaren, förresten? Det måste vi ändra på!

tokyo_gore_police_6

1326920988_tokyo-gore-police-2008-bdrip-720p2 tokyo_gore_police01

 

HE HE HE HE…

En reaktion på ”Huset i Hollabrunn

  1. Haha, jag kan verkligen relatera till de där bilderna!
    Det är verkligen så jag ser på barnafödelse.

    Staden ser sjukt mysig ut förresten 🙂

Kommentera

