Sjuka jävlar

Jag läser denna artikel om idioten som kastade en försvarslös kattunge mot en vägg – den bröt ”bara” benet och är hos veterinären nu… Detta lyfter min kväll lite. Men ändå, sjuka svin. Hur fan kan man vara så störd att man skadar ett djur?
Vill gärna se han göra likadant mot en fullvuxen man, men det vågar väl inte svinet eftersom han inte har övertaget.
Människor som föds till sadister kan aldrig ta någon i sin egen storlek. De vill känna makt.

n-4chanfrancecat6

 

Jag har en bekant vars hund blev kidnappad och hittades senare i en skog söndertorterad. Fy fan. Hur kan man?
Hur kan man vara så sjuk?
Hade någon skadat Cookie eller någon av min mammas hundar hade jag blivit så jävla förbannad. Hade flippat, sökt upp idioten och skurit av kuken (vi säger att det är en man nu) på honom.
Så arg blir jag på djurplågare. Det är inte för de är små, det är för de är hjälplösa.
Som Mary Bell som torterade en femårig pojke och skar av hans penis samt ristade in ”M” på hans kropp, men det är en annan historia.

Bla bla bla.

5 reaktioner på ”Sjuka jävlar

  1. Hanna, tänk på en sak- du blir jäkligt provocerad och tycker att detta är vidrigt ( vilket jag verkligen också tycker… Det är fruktansvärt. )
    MEN hur tänker du när du själv tycker det är intressant och fascinerande när en vuxen kvinna kysser en skalle och du är fascinerad av nekrofili???
    När vet man vad som är du/Hanna- eller om det är ett konst projekt- eller när du bara är ute efter att provocera?
    Svårt att veta om du är sann eller ett projekt

  2. Oavsett vad så är djurplågare riktigt fega, sjuka jävlar som inte är värda att vandra på denna jorden. Sådana vidrigheter skulle de själva behöva utsättas för, de tar ut sin egen frustration på en totalt försvarslös varelse. Det är avskyvärt och dem skall man spotta på. Fy FAN för djurplågare. Nu fick du allt igång mig……….

  3. Bli vegan om du känner så! Det djur i djurindustrin utsätts för varje dag är väldigt mycket värre än att bli slängd mot väggen och bryta sitt ben..
    Till exempel så kastreras grisar obedövat, 99% får aldrig se solen. Kycklingar är så sönderavlade att 15% inte kan gå ordentligt (undrar hur ont det gör. undrar hur många fler som har jävligt ont utan att gå knasigt) till exempel.
    Maila mig om du vill ha tips på hur en äter djursnällt! 🙂

Kommentera

