En hemlighet…

… En person jag fortfarande vill träffa är skelettkvinnan! Kanske har jag för många sjuka filmer på min dator (Salo, A serbian film, Cannibal Holocaust etc…) så jag blivit avtrubbad… Men jag vill!

 

4d8a416e0d64dd6c_wedish-woman-sex-with-skeletons3

 

Skelettkvinnan myser…

166734273af4e7d5_wedish-woman-sex-with-skeletons1

…Aaaaahh!!!

f06a4eabc4a2f8c8_wedish-woman-sex-with-skeletons2


En äkta kvinnlig nekrofil. Satan vad häftigt att vi har en sån i Sverige. Kalla mig störd men det är få saker som faschinerar mig så hårt som människor som har såna här ”hobbies”.
Jag behöver en obehaglig och äcklig kick innan jag somnar, därför läser jag Flashback och andra forum som just behandlar såna här ämnen.
Undrar varför jag blev såhär? Inget speciellt hände i min barndom, kanske var lite överdrivet bortskämd men annars var allt finemang.

Jag tror vi människor behöver lite adrenalin i våra liv, annars går vi under. Mitt adrenalin är gore och sjuka fetischer.

3 reaktioner på ”En hemlighet…

  1. Gud, jag är likadan.. Fast a serbian film kommer jag aldrig se, när barn är med i bilden blir det jobbigt! Kanske för att man själv har barn, men annars är det i stort sett inget som chockar mig längre, samtidigt som man hela tiden drivs av sökandet efter värre och värre.. Knäppt men ja, så kan det vara!

Kommentera

