Att bli vanlig

Just nu är mitt liv i en väldigt lugn period. Jag vaknar, dricker kaffe, tar en joggingtur, äter frukost…
Vi börjar planera ett liv tillsammans, ett gemensamt liv. Något jag aldrig gjort förut.
En av planerna är att skaffa hus, utanför Wien. Lägenhetsliv är ju mysigt ibland, men man behöver egentid vilket är svårt när man bor i en trea. Rymlig trea, men ändå.

Såhär hade jag ALDRIG trott mitt liv skulle bli. Jag klagar inte, men det är så oväntat. Jag växer upp som kvinna på ett annat vis än vad jag trodde. Jag börjar ta ansvar på riktigt.

20140320-002445.jpg

Jag, 2014. (Nåja)

jag2 jag

 

Jag, 2007. 
Med det där jävla diademet!!!

Som liten ville jag bli allt. Mest sångerska, men den drömmen lade sig när jag började röka som 15-åring. Hade ändå inte talang för det, jag sjunger som en kråka på crack. Nu har jag andra drömmar, och inom några år kommer de bli sanna. Så måste man tänka, tänka positivt…

Bla bla bla.

Kommentera

