Fuldag

SAM_5609-001 SAM_5617-001

 

Blä så ful jag känner mig idag. Ingen bild blir bra. Ena ser jag besatt ut eller så ser jag helt förvrängd ut.

Idag står tyskakurs på schemat igen. Men först lite shopping. Jag är lustig som belönar mig själv innan jag ens varit duktig i skolan, haha.
Nu till något ytligt, jag var på jakt efter en sommarväska som skulle vara lagom stor men också snygg, jag har haft min från Roberto Cavalli sen september förra året och jag tröttnade såklart. Den är jättefin men ibland behöver man förnyelse…

 

cavalli3

The old one.

 

cavalli1 cavalli2

 

Min nya! Tycker den är häftig. Leopard är roligt mönster också, sticker ut lite istället för att bara köra svart/brunt. Mycket nöjd och den får plats med allt och lite till ;)…

4 reaktioner på ”Fuldag

Kommentera

