Fem saker

IMG_4780-001

 

 

… Som trotsig 12-årig beslöt jag mig för att åka till Stockholm mitt i natten för att köa till premiären av Sagan om Ringen på bio med ett par vänner. Snacka om oroliga föräldrar när de inte hittade sin dotter den dagen. 

… Min första kyss var som 13-åring på en brygga i Västervik. Killen sa ”May I kiss you?” och det var det mest romantiska jag hört. Dessutom sa han att jag var ”A very good kisser” vilket gjorde mig mycket stolt.

… Jag älskar att se obscena saker. En gång tog jag en dejt till en sexklubb i Berlin bara för att ”kolla läget”. Det var det sjukaste jag sett, och jag vill fortfarande tillbaks… Men då ensam för att stanna där hur länge jag vill och se alla kåta djur ha sex. Killen skriver dock fortfarande på whats app och undrar vad ”hans crazy girl har för sig…”

… Jag kan inte ha killar över 1,80. De tänder mig inte. 1,75 är drömlängden. 

… Vi planerar att köpa hus de närmaste två åren. Anledning? It’s too damn messy in the flat with all your stuff.

 

2 reaktioner på ”Fem saker

Kommentera

