Skulptur #1

tree1 tree2 tree3 tree4

Jag har nu haft skulptur som hobby i ett år, så fantastiskt roligt. Den här lilla filuren kallar jag Baum mann. Cirka 7 cm hög. Vill någon köpa den så hojta till, jag är fortfarande i övningsstadiet för skulpturerna så jag tänker inte ta några ”symboliska” supersummor direkt.
Lite självdistans får man ha när man inte är grym ännu. Men om ett år, läsare! Då snackar vi sex siffrigt belopp…

tree5

Btw… Såhär tjusigt är det i Österrike nu. Solen sken som aldrig förr och för första gången kunde jag strosa omkring utan jacka 😉 Äääälskar livet här. Imorgon vet jag inte vad vi hittar på, om det är lika fint väder åker vi nog och käkar eis mit nutella !

3 reaktioner på ”Skulptur #1

Kommentera

