Fuck it

IMG_4815 IMG_4830

 

Jag ska ta tag i bloggen, tänker jag ofta. Uppdatera er, men faktum är att jag varit ganska nere de senaste dagarna/veckorna. Oinspirerad och ingen lust, då vill man hellre göra saker man tycker är upplyftande.
Fast skriva älskar jag ju… Men ni fattar.
Kommer börja blogga nu, ordentligt. Men det får bli lite mer vardagsblogg, en blogg ni kan kika in på när ni är trötta på livet… 😉

Idag följde jag med min kille på hans jobb, fick dock vänta två timmar utanför en militärbas för han skulle in och göra ”affärer”… Haha. Får aldrig veta vad han jobbar som, men bo gratis i hans lägenhet är ju en fördel.

Apropå absolut ingenting, vissa av er skriver att jag har borderline/lider av att vara bipolär… Nja, så är det inte. Jag har gjort en utredning för att se om jag var ”annorlunda” men det var inte tillräckligt med kriterier för att just få en sådan diagnos. Kanske jag skriver lite överdramatiskt på bloggen ibland men det är sån jag är.
Bakom ytan finns en lugn tjej som gillar att vara lite galen ibland. Lite adrenalinkickar är bra för själen!
Kanske har släng av borderline, jag har lite perioder där jag känner mig deprimerad och orkeslös, och ibland uppåt och glad. Men så är det nog för alla, man ska inte överanalysera.

Tjohopp! Gjort ett videoinlägg på första gången på… Länge! Vet om att jag pratar lite konstigt, kändes väldigt udda att sitta och prata svenska i bilen när det vandrade militärpojkar lite överallt. Fick många blickar… 😉

)

 

7 reaktioner på ”Fuck it

  1. Hanna går du på någonting ?? Vad menar du, VET du inte vad din karl jobbar med ????? Skrämmande, och konstigt. Men det är ditt liv. Var rädd om dig !!

      1. Det var ju skönt att höra 🙂 Gillar din lilla skulptur faktiskt ! Ha det gott in Österreich!! Kram

  2. Vad har du för läppstift där? Eller vad är ditt favorit mörka? Är på jakt efter en nyans som liknar den du brukar ha på bilderna 🙂 förövrigt är du grym! 😀

Kommentera

