2012

fuckparis2

 

Mycket gammal bild… Eller från 2012. Pars.
Vad ens stil kan förändras!

Idag är det i princip sista dagen i Svealand. Åker hem imorgon, kan knappt bärga mig. Pussa min man och känna hans stooora tyska armar runt mig. Tror det är bra att vi varit ifrån varandra dessa två veckor, när man är sambo är det väldigt viktigt med pauser…
För att sakna och tänka på varandra. Vi har dock pratat i telefon varje kväll men det fysiska har jag saknat mest. Som person är jag väldigt fysisk och passionerad, kanske därför jag inte ville stanna i Berlin.
Måste vara nära den jag gillar.

Nu ska jag skapa. Ciao!

sketchSkiss, 2012 med stålstift.

 

 

3 reaktioner på ”2012

  1. Hej hanna!
    Skulle du kunna göra ett inlägg om hur du ritar ? Berätta lite om din teknik och visa hur du gör. Jag är en tjej utan talang för målning men jag kan ju försöka lära mig!
    Kramar Cajsa

Kommentera

