Sweden

…Åh!

sweden

Imorgon är jag i Sverige. Har haft sån hemlängtan i flera veckor.
Det första jag ska göra när jag kommer hem är att sova i mammas säng, som ett litet barn. Sätta på teven och somna till något svenskt program.
Höra svenska igen, gud vad jag saknar det. Den svenska kulturen.
Iskall, svenskt kaffe, och stel. No offence, men vi svenskar är väldigt stela…Det är charmigt, faktiskt.

Köttbullar och potatismos med lingon, mums! Strosa runt i gamla stan och köpa svindyra souvenirer som ligger och dammar.
För att inte glömma H&M! Åh åh åh!

a3

3 reaktioner på ”Sweden

  1. Hej Hanna! Skulle du kunna skriva ett inlägg om vad som hänt/var Cookie är nu? Du är sjukt bra och jag tycker om dig jätte mycket! Kramar från Sverige ❤

  2. Hej.

    Jag förstår inte ditt projekt. Diary of a stripper när du har jobbat som strippa sen augusti? Anser du inte att du borde ha mer erfarenhet av yrket innan du får oss alla andra som har jobbat som strippor i x antal år att framstå som något vi inte är för att du beskriver yrket med ganska nya ögon?

    Bara undrar.

    Kram

Kommentera

