Off to Münich

w1 w2

 

God… Lunch!

Idag packar jag inför en liten tripp till München, ska bli trevligt. Jag är expert på att packa lätt, eftersom jag hatar att checka in ett stort bagage. Har som mest två väskor när jag reser.

Älskar att se nya vyer, därför jag trivs så bra med mitt liv just nu. Jag reser ofta och dagarna är aldrig på rutin 😉

En reaktion på ”Off to Münich

  1. Jag vill också kunna resa som du gör, men jag undrar hur du gör när du reser alltså bor du på olika hotell och är det dina tavlor som betalar för dessa resor? Skulle så gärna vilja resa runt i Europa och uppleva nya ställen, lite som du har gjort!
    Vad fick dig att resa till Berlin också? Har alltid ÄLSKAT tyska språket och tysklands kultur och är mycket nyfiken på Berlin!
    Puss & Kram

Kommentera

