Cleopatra

Vi har tagit erfarenheter från Rush Hour och Tutti Frutti. Nu blir det ett kapitel om Cleopatra.
Män är inte alltid svin, det är inte alltid svart eller vitt. Idag ska vi prata om ensamhet.

Cleo ligger i Ullsteinstrasse, något utanför själva centrumet av Berlin och är en sunkigare version av de alternativ som finns att välja mellan. För att komma i rätt stämning, tänk er en stor mörk lokal med en smutsig scen (förutom när managern sa åt oss att städa upp ) och soffor som inte sett en kemtvätt på 20 år.
Logen var bland det värsta jag sett, det fanns en lampa och rummet var väldigt litet. Här skulle det få plats tio tjejer som skulle göra sig snygga inför kvällens bravader. Man fick slåss om den minimala spegeln och tiden var knapp.
Alla måste vara klara prick klockan nio annars blir det 10 euro avdrag.

Fråga mig inte varför, men jag och en tjej som vi kan kalla för Sofia pratade om analsex.
”Nooo way, my ass is holy” skriker jag.
”What the hell, it’s just a hole” stönar hon.
”No one is ever going there on me”

Sofia har sex på privatrum. Hon är en av de tjejer som öppet berättar att hon knullar på privaten.
50 eller 100 euro för detta. Jag respekterar henne dock att hon inte ljuger som de flesta andra.
De har ju pojkvän som väntar snällt där hemma och skulle aaaaaldrig prostituera sig.
Rätt summa pengar, säger jag då. Alla har ett pris.

Jag har en stammis som kommer för min skull. Han säger att han älskar mig, vilket är ganska smaklöst överdrivet.
Jag tror han är från Italien, för han tjoar ”Mamma mia!” när han ser mig dansa. Vi har blivit lite kompisar, han berättar att hans fru vet att han kommer hit.
Hon bryr sig inte om honom, det har hon slutat med för länge sen. Hur gammal kan han vara? 40 eller äldre?
Vi brukar ta en halvtimme på privaten och tro det eller ej – han vill bara ha närhet.
Att känna sig otillräcklig och ful är inte så roligt… Därför träffar han mig.
Prata av sig, fråga om råd, hur ska han få sin fru att vilja ha honom igen? De har fem barn tillsammans, den äldsta är 17.
I 17 år har han känt sig oälskad. Slentriansex där frugan kollar klockan kan inte vara så roligt.
Varför han går till mig förstår jag verkligen inte, kanske vill män ha en något mer avklädd psykolog?

När tiden är slut ler han och ger mig 50 euro extra i dricks. Bättre till någon som åtminstonde låtsas tycka om honom än hans fru som avskyr honom, säger han.
Jag gillar dig visst, tänker jag, men jag säger inget utan ger han en puss på kinden.
”Du har fortfarande tid att träffa någon som faktiskt uppskattar dig” viskar jag.
På återseende.

Jag ser i lokalen att han är där. Han med stort H. Han dricker champagne med någon som inte är jag.

To be continued…

7 reaktioner på ”Cleopatra

  1. Äntligen har din blogg kommit tillbaka! Väldigt intressant att se hur allt går till, jag är väldigt intresserad. Du är en stor förebild och jag tycker fet är häftigt det du gör! Att få se vad som faktiskt försiggår i världen hur dumma och hur smarta folk är
    Helt sjukt igentligen
    Vad människan är intressant, ser framimot nästa del
    Innan jag dör vill jag träffa dig!
    Puss Hanna
    All respekt och kärlek till dig
    / 16 år från Småland

  2. Hej!

    Efter att ha läst dina inlägg växlar jag mellan intresse, avsky och facination. Jag som inte följt dig så länge, bortsett från din rosa läppstiftshistoria i BB, undrar följande: varför genomför du projekt Jenna och hur står du ut? Jag följer din resa med spänning och finner den.. Om jag bara kunde finna ett ord!

Kommentera

