Tutti Frutti

Älskar att det blir såna reaktioner på detta. Det är vad jag vill, ni ska reagera.

Tutti Frutti är en välkänd klubb i Berlin, jag vill säga att i princip alla vet vad Tutti Frutti innebär. Jag jobbade två pass.

Min första kväll träffade jag en helt fantastiskt vacker tjej från Litauen. Blond, långa ben och verkligen ett ansikte som en ängel. Hon var ny, precis som jag.
Tre månader skulle hon vara här, och hon skulle inte vara otrogen mot sin pojkvän. Vi kan kalla henne för Maria.

Vi ska prata om hur enkelt det är att tänja sina gränser… För man blir girig.

När Maria dansade tittade hon aldrig gästerna i ögonen, hon var blyg. Hon dansade som om hon vore på klubb, men inget självförtroende.
Men på grund av hennes modellutseende blev hon vald till privatrum, varför dom valde mig också vet jag inte. Kanske ville dessa två gäster ha en blondin och brunett… Män gillar ju variation, inte sant?

Managern sa att vi skulle till privatrummet som låg på andra våningen för att ha ”fest”.
”No blow job, no sex… Just drink and party. Make them have fun”.
Det var en stammis från Asien vars plånbok var tjock och vägde säkert tio kilo, samt hans något yngre kompis.
Hans yngre vän såg bra ut, vad gör han här? Undrade jag.

Eftersom jag inte dricker fick jag diskret hälla ut champagnen. Jag gjorde det när jag dansade för asiaten, när jag gjorde lesbo show med Maria. För jag dricker inte, och jag måste hålla huvudet skärpt.
Vi skrattade och tjoade, fejkat såklart från min och Marias sida. Vi tänkte bara på när vi äntligen fick säga hej då till dessa idioter.

holaaaa

 

Gästerna började bli misstänksamma över att jag var såpass skärpt som jag var.
”I have to go to toilet, be back in five minutes!” 
Med mitt champagneglas gick jag ner till baren och bad bartendern byta ut innehållet mot red bull. Detta tog kanske två minuter och när jag gick upp igen såg jag något som fick mitt hjärta att brista. För att låta dramatisk, då.

Asiaten hade Maria i sitt knä, pullade henne i röven. Hans vän satt bredvid och pullade henne i fittan. Hon satt där som en docka, så vacker. Jag överdriver inte, men hon var så passiv och tyst så man hade enkelt trott att hon var död.
Inga stön, inget tecken på njutning ( hallå. ). Hon lät dem göra detta mot henne.
För 30 euro, vi skulle dela på 60 euro på champagnen.

Jag försökte ”rädda henne”. Började tjoa. Sa att jag var avundsjuk, för jag vill ju leka med Maria. Men de lyssnade inte.
Likt monster från skräckfilmer kunde de sniffa sig till att Maria var passiv och ett enkelt byte. För hon sa inte ett ljud. Detta var en våldtäkt, tänkte jag. Fy fan vad vidrigt.

”Give her 50 euro and fuck her” sa asiaten. Hans vän tog fram sin vidriga kuk och hon började polera den.
Jag mår riktigt kasst när jag skriver detta, för jag spyr nästan.

Tiden var slut och vi gick ner. Maria var tyst, och det sista hon sa var
I want to make my hair longer tomorrow, I need 100 euro more and then I can afford it.

Maria hade kunnat vara modell i Litauen, så jävla vacker var hon. Men hon valde inte den vägen. Det var sista gången jag såg henne,
jag säger inte att Maria var ett offer. Men jag glömmer aldrig den där synen när hon i princip blev våldtagen.
Vi alla väljer våra vägar, och hon valde att bli strippa.

Vad gör hon nu?

25 reaktioner på ”Tutti Frutti

  1. herregud, blev verkligen helt tom när jag läste detta, tårarna rinner.. läste de 3 gånger för att verkligen ta in de som stod… stackas maria..

  2. Hemskt att det verkar vara allmän acceptans… Alltså att strippor (ursäkta brist på bättre ordval, hjärnsläpp) ska tycka att det är ok att bli tafsad på, bli våldtagen för att ”de är ju strippor”, de ska inte göra motstånd. Nu skiljer det sig kanske från klubb till klubb hur skyddad man är, det har jag ingen aning om. Men det är verkligen hemskt.
    Jag dömer ingen som jobbar som strippa. Jag dömer ingen som jobbar som prostituerad om man nu vill det. Missförstå mig inte & tro att jag tycker att det är samma sak – min poäng är helt enkelt att oavsett vad man än gör så ska INGEN ta sig friheter mot en annans kropp. Huruvida M verkligen ville tänker jag ej debattera, det vet bara M själv. Men vi (världen, alla osv) måste sluta kasta skit på kvinnor oavsett vad de gör, vilka de är etc & gå på djupet av det hela. Har man sex mot betalning emot sin vilja ska man bli skyddad & räddad, har man sex mot betalning helt frivilligt ska man också bli skyddad. Ursäkta att jag spårade ur lite, kanske. Är intressant att diskutera. Skulle gärna se ett debattinlägg (…om du orkar, har tid & lust) om sexköpslagen. Tycker du har mycket vettigt att säga.

    1. jag vet inte så mycket om sexköpslagen helt ärligt. jag dömer ingen heller, visst en ”strippa” har ju valt de själv, de vet jag, men tycker det är så hemskt att folk kan göra vad dom vill. tycker inte att (män/)människor ska kunna göra precis vad som helst med oss (kvinnor/)människor, vi är inga leksaker som man kan göra vad man vill med… vi har väl också känslor ?alla har väl känslor? om någon väljer att vara strippa så vet man kanske vad som kan hända och osv men jag tror att även om man valt att jobba som strippa och man blir utsatt för tex de som maria blev så kan ingen må bra av de.. ingen kan gå därifrån och må bra.. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer :/

      1. …eller kanske var i alla fall. Vart är riktning, var är plats, förmodligen även applicerbart på åsikter, my bad uschäkta lol.

  3. Jag vet inte vad jag ska säga, jag känner mig helt jävla borta på något sätt. Människor är desperata och riktigt överskattade.

    1. KVINNOR ÄR HOROR!

      Om du inte förstår sarkasmen kanske jag ska förklara det för dig. Visst finns det män som är svin. Men ALLA män är inte svin.

      Att dra alla män över en kant för att du läser om två stycken, ja, svin, visar bara på idioti för mig.

  4. Du är ju helt jävla dum i huvudet om du inte tycker hon är ett offer! Hon är ju ett offer för den vidriga manskulturen som råder och hon valde väl knappast att bli strippa, hur många val tror du hon hade? Ingen människa eller kvinna skulle vilja förnedra sig på de viset om det fanns rimliga alternativ! Fyfan du är så jävla idiotisk så jag blir fan förbannad. Gör nått vettigt av ditt liv och sprid inte sån här osanning…. Det är vidrigt att du har sån sjuk okunskap och ändå ska uttala dig. Gör om – gör rätt!

      1. Tjaaaa jag behöver lite nytt hår, en ny bil, en fin tröja, då får jag väl hora lite. Tror inte det nä. Vad fan ska jag ge min enda kropp till en gubbe för, för att få dessa ytliga saker. Jag dömer ingen men det är inget val jag hade gjort, sålt min själ och min kropp. Stackars tjejer………Så länge det finns utbud finns det män som använder utbudet, så är det. Vem är det som är svin egentligen. Någon ? Vem ?

      2. Visa respekt, tjejen har precis varit med om något hemskt och man reagerar olika i hemska situationer. M valde att försöka byta samtalsämne för att lägga händelsen bakom sig, så lägg av med era fjortisförsök till att vara kritiska.

      3. JA Amanda ! M har just varit med om något jävla äckligt och sen väljer hon ändå att fortsätta tjäna 100 ytterligare så att hon ska kunna köpa hår !!! HÅR!!! Är det enligt henne så jävla hemskt så hade hon väl skippat att köpa det det håret. Som hon betalar med sin kropp. Men om man håller på länge blir man nog lätt så avtrubbad och blasé och får så dålig självkänsla att man inte bryr sig om att man köper skit med sin egen kropp som betalning. Och vem är det som är ”fjortis”?? Inte jag iaf !

      4. Du säger ”Är det enligt henne så jävla hemskt så hade hon väl skippat att köpa det det håret.” Då har jag en fråga, Vet du om hon har köpt det dära håret? Eller är det så att du stog bakom gardinen i det rummet och såg hur hon kände? Du kanske har en bok om läran hur man ska reagera och vad man ska prioritera i sitt liv också? Förlåt, då har jag missat att läsa den. Det är inte att hon ska köpa hår som är det viktiga. M sa säkert så för att hon ville visa att hon inte ville prata om det som hänt, att hon skulle lägga det bakom sig. Hur man reagerar är fortfarande hur man är som person, och om du tycker att det är fel att byta samtals ämne. Vad tycker du att hon skulle göra i den situationen då? Lägga sig ner på golvet och gråta?

      5. Ja Amanda, eftersom du verkar vara mer insatt i hur denna kvinnan vi talar om känner och tänker så är jag inte den som säger emot. Vet du hur det är så är det väl så. Hur man reagerar är hur man är som person säger du, och nu reagerade jag som jag gjorde på inlägget, en uppfattning som jag fortfarande har, och det får du respektera, vi är alla olika och reagerar olika. Det finns kanske inget rätt-fel i detta och diskussionen är för min del avslutad. Jag tycker det hela är väldigt tragiskt naturligtvis.

  5. Ja, bra och intressant. Några tankar: Värt att påpeka att Ängeln från Litauen kanske hade erfarenheter från barn- och ungdomen i bagaget som påverkade hennes beteende i denna situation.

    Hela verksamheten på dessa typer av klubbar verkar gå ut på att utnyttja, fejka och hyckla, så det är väl knappast något som förädlar själen hos en ung Ängel heller…

Kommentera

