She never gave up

God morgon!
Steg upp vid halv tio idag och har druckit min fjärde kopp kaffe (Mycket koffein för att vakna upp…)
Idag står inget speciellt på schemat, förutom att knapra antibiotika. Gud vad jag älskar de där små pillren, inte.

Så roligt morgoninlägg, tycker ni inte? Faktum är att det känns larvigt att blogga ibland. Vad ska jag skriva om? Vad vill jag dela med mig av? Allt såklart.

Då kan jag ju berätta att mitt ex har bestämt sig för att stämma mig. Over and out.

ich1 ich2

 

(Förlåt, jag skulle hålla käften om detta,
men jag har svårt att kontrollera min ilska ibland.)

6 reaktioner på ”She never gave up

  1. Om du talat sanning om honom har du inget att frukta. Kvinnors vassa tunga är svårt att värja sig emot om det inte är totala osanningar.

  2. Hur är du som konstnär,? Vilka andra konstnärer tkr du om ? Hur upptäkte du din gåva ? Varför målar du alltid människor? och hur gick de med att du nu kan leva på din konst ? tror många är nyfikna och sisst men inte minst många tror att de är omöjligt att leva på sin talang som man föds med alla har ju ngn talang, idrottare, sångerska, konstnär, skådespelare, osv vad skulle du säga till dem som inte tror på att de är möjligt att leva på de som gör en själv lycklig ?

Kommentera

