2014

…2014!

Är det någon mer som föredrar att sitta inne i värmen och se på fyrverkerierna inomhus?

Mitt 2013 var både fantastiskt men också åt helvete. En kort summering innan vi går och lägger oss… Senare blir det en härlig start på 2014 😉

Januari 
Panikångest. Går inte ut.

Februari
Panikångest. Går inte ut, isolerar mig. Ringer psyk varje kväll och frågar varför de aldrig kan lägga in mig.
”Det är bara ångest, Hanna. Oroa dig inte!”
Fuckface.

Mars
Börjar KBT.

April
Kbt ger resultat. Börjar sakta men säkert bli mig själv igen.

Maj-Juni-Juli
Uppskattar livet mer än någonsin. Avnjuter en härlig sommar med Cookie och familj. Min läkare säger att jag visat resultat oerhört snabbt. Åker till Spanien.

Augusti
Åker till Berlin för att börja Experiment Jenna. Gör slut med ryssen. Show must go on.

September-Oktober
Blir förälskad.

November
Startar ett förhållande. Är lyckligare än någonsin, något alla märker och undrar vad fan jag knarkar egentligen.

December
Flyttar till Wien. Bye bye Berlin och hello Vienna. Går och lägger mig. ZzzzzZZZZzzzz….

angst2 angst3 angst1 562202_10150926536824340_1690217587_n press2 press1 art1 IMISSV2 imissV amour1 ilovehitler2 ilovehitler1

 

En reaktion på ”2014

  1. Gott nytt år på dig Hanna! 🙂 Hoppas ditt 2014 blir fyllt med härliga upplevelser & roliga projekt, & ingen mer ångest så klart! Är jätteglad att du började blogga igen, så jag ser verkligen fram emot ett 2014 med mycket spännande läsning från dina uppdateringar 🙂 Kram!

Kommentera

