Finally getting Austrian

…Och så flyttade jag officiellt till Wien för att börja mitt nya liv här. Kapitel Berlin är över och nu börjar vi kapitel kärlek.
The chapter of lööööve…
Widerstedt In Love.

Nej men ärligt, det känns bra. Jag flyttade ut från Kreuzberg igår och tog flyget idag. Jag förtjänar lite lugn och ro, det är mycket som har hänt men jag är stolt att jag klarat av allt så galant som jag gjort.

wien1

Hejdå fula Tegel!

wien2

Standard på tax-free om man heter Hanna. Måste alltid köpa något till mig själv.

wien3 wien4

Skapar konst på flyget. Före och efter.

wien5

Klassisk flygbild. Banalt och okreativt.

wien6

 

Jag. Trött och sliten.

Nu ska jag ut och springa en runda för att sedan gå och lägga mig. ZzzzzzZZZZzzzzZZZZZ….

2 reaktioner på ”Finally getting Austrian

  1. u är stark som klarar att göra dessa saker. Ska bli intressant att se ditt nya projekt. Du är duktig! Önskar dig lycka till i Wien.

Kommentera

