Getting clean

Jag har firat jul med min pojkvän i Berlin och inte ens behöver jag göra PR för Projekt Jenna… Detta fick bli min andra julklapp, en perfekt snygg tysk och gratis reklam för mitt andra sociala projekt.

Det är roligt att ni undrar vad jag håller på med, och tro mig… Under dessa månader har jag stannat upp och tänkt samma sak.

”Vad fan sysslar jag med egentligen?”

Louis Vulgorette var enkel… Men Jenna var bland det svåraste jag gjort.

 

4 reaktioner på ”Getting clean

  1. Ja det må vara det svåraste du gjort, men du är ju väldigt ung, och har gjort väldigt mycket, så tid finns att göra ännu mer. Gör bara ingenting i ”konstens” tecken som du får ångra sen och som inte ger dig eller någon annan någonting. Du måste kunna redovisa resultat för att bli trovärdig, det vet du. Jag tycker du är stark och duktig och önskar dig all lycka till med din kärlek..

  2. Ska bli intressant att folja ditt projekt! Men som andra sagt: Offra inte din egen kropp och integritet for ”konstens” (=andras) skull. Du ar vard mer an sa. Satt ditt eget valmaende i forsta rummet.

Kommentera

