One woman and one man

Att vara ärlig i ett förhållande.
Berätta vad fan som händer egentligen.
Sitta bredvid och berätta sina hemligheter.

Något jag lärt mig ikväll. Gud vad jag berättat. Första gången jag öppnar mig, det känns befriande. Inga vita lögner, jag förskönar inte… Jag berättar bara, låter orden flöda och bryr mig inte om att följa den röda tråden.
Detta händer mig nu, stannar du eller inte?
Klarar du av mig?
Inte många som gör. Jag är komplicerad, men ändå så enkel.

o1

 

Tjej som håller käften.

 

Jag kanske inte är den trevligaste att ha och göra med alla gånger, det vet han.
Men han gillar mig. Älskar vet jag inte, sånt pratar vi inte om ännu. Jag har dock råkat säga det två gånger, men av misstag… Hehe.

O3 O4
Voff voff.

Men det var skönt att berätta. Få ur sig vad som tynger en och faktiskt få stöd.
Oavsett om situationen innehöll saker flickvän och pojkvän inte ska tala om… Så var det skönt att inte göra som jag brukar – hålla det inom mig.
Helvete vad ovanligt det kändes. Prata om dåtiden och mina små snesteg. Han var tyst och lyssnade, höll min hand och pussade mig då och då.

Vad är det som händer då? Fan, vill ju skriva det. Men jag har lovat att hålla tyst, och jag försöker hålla vad jag lovar.

Nu ska er favoritbloggerska hålla käften och sova lite. Jag babblar för mycket. Mitt problem, när jag väl öppnat mig.

Bla bla bla bla…

 

En reaktion på ”One woman and one man

Kommentera

