Notice

Det värsta med sociala experiment är när mina nära far illa. Jag jobbar hårt för att hålla de anonyma, men vissa kräk vill ändå förstöra.

Jag är inte en medelsvensson som föredrar mysiga hemmakvällar med en dumburk och ojja sig över de galna människor på nyheterna.
De människor som gör saker som provocerar.
Jag vill vara den som provocerar.

Mitt liv är mer än att vara publik, jag vill vara center of attention. Operation Jenna är svårt, just för det är så jävla grovt. Jag är gränslös, och glömmer ibland bort att jag inte är själv i detta.
Jag älskar min familj, och jag förstår att de blir oroliga för sin dotter ibland.

Jag är extrem. Jag mår inte bra av gråzon, det måste antingen vara svart eller vitt.

Vinna eller förlora. Ge 200%. Satsa ALLT på det jag tror på.

meandtheugly

Imorgon får vi se första dagboksinlägget, stay tuned.

Kommentera

