1 month of pure love

Okej, imorgon firar vi vår första månad tillsammans. En hel månad av butterflies in my stumach. 

Våra bästa konversationer än så länge,

Tittar på Requiem of a Dream med Jared Leto

Jag: Om du fick ett frikort, vem skulle det vara då?
Han: Halle Berry… Och du?
Jag: Jared Leto!!!
Han: *Blir skitlack* Skillnaden är att DU HAR CHANS ATT TRÄFFA HONOM OCH UTNYTTJA DITT FRIKORT.

Jag äter sallad och han vräker i sig chips

Jag: Varför gör du såhär när jag försöker tänka på min vikt?
Han: Om du blir fet åker du ut.
Jag: Samma sak gäller dig!
Han: Du bor i min lägenhet, så det blir ändå du som åker ut.

I sängen och myser

Han: På torsdag ska jag på firmafest, och sen kommer jag vara skitkåt och våldföra mig på dig när jag är full.
Jag: Jag tar sömntabletter, så kommer inte vakna.
Han: Ok, bra.

me1 me2

 

Planerar inför imorgon

Han: Vill du ha blommor, smycken, eller vad?
Jag: Blommor vissnar och du vet inte vilka smycken jag tycker om.
Han: Vad vill du ha då?
Jag: Cigaretter blir bra.

2 reaktioner på ”1 month of pure love

Kommentera

