Fuck for money

8 reaktioner på ”Fuck for money

  1. Jag har aldrig gillat konst, har aldrig fattat vad det intressanta är liksom. Men wow! Du är en sann konstnär och artist, du har verkligen hjälp mig hittat MIN konstnärliga sida och det har givit mig så mycket. Är så himla spänd på ditt projekt and keep them coming! Love ❤

  2. Jag är bara ett stort frågetecken just nu, kanske får jag förståelse för ditt ”projekt” när du förklarat syftet, men just nu känns det bara desperat för mig.

  3. Jag förstår att du vill testa på saker i världen, absolut inget fel i det. Men gör det rakryggad som dej själv så att du inte skadar dej själv och utsätter dej för fara och sluta gömma dej bakom ursäkter som att det alltid är ett ”projekt”. Tänkt på att du skall kunna leva med det du gjort och utsatt dej för resten av livet också.

  4. Vi kvinnor har sedan urminnes tider, alltid haft en benägenhet att göra oss till sexuella offer för männens lustar osv… bla bla bla… Respekt och makt är inget man tilldelas.. Den förtjänar man eller tar man. Så gör män.

    Därför vore ett intressant ”projekt” att vända på rollerna. Tjejer / kvinnor som tar kommandot och betalar männen för deras fysiska tjänster.

Kommentera

