Time to get honest pt#1

Nu är det såhär.

Jag har i hemlighet jobbat med projekt Jenna dessa månader. Det är synd att vissa saker läckt ut, men som den perfektionist jag är hade det nog tagit ytterligare sex månader att bli klar.

Det har varit en intressant tid, jag har träffat många människor och sett det mesta. Tro mig, jag har sett allt men aldrig har jag trott att jag faktiskt skulle bli chockad av det jag såg.

Ja, jag har gått längre än vad jag vill erkänna. 

Jag har fått smaka på den bittra världen av misär, självförakt och att göra saker man inte kan stå för.

Jag kommer med tiden berätta om mina erfarenheter. Det finns tyvärr sekretess, jag kan inte ge er allt.

4 reaktioner på ”Time to get honest pt#1

  1. Jahaj ja, där ser man! 🙂 Det var ju tråkigt att det skulle läcka saker & förstöra, men det ska bli jätteroligt att höra dig återge vad det handlat om. Mycket uppdateringar varje dag tack! 😀

  2. Låter inte bra ”självförakt, och saker man inte kan stå för”. Hrrm. Bara du inte gör dig själv och din kropp illa, det kan inte konsten eller vad nu projektet är, vara värt. Berätta gärna vad ditt projekt gick ut på, det skulle vara intressant att höra. Take care !!

Kommentera

