Oops.

”Dear Diary,

I could not stop thinking about my new life here in Berlin. Everything is so exciting… ”

”Dear Diary,

Times flies by and I can’t really describe my feelings anymore…”

”Dear Diary, 

I can buy so much things now, things a normal 22 year old cannot afford!”

”Dear Diary, 

I think I want to kill myself”

Oj oj oj.

Saker läcker ut, ni går inte att lura inte.

Mer info senare,

Jag är trött och ska packa.

 

5 reaktioner på ”Oops.

  1. Jag har ramlat över lite eskortrykten om dig, stämmer de? Av ren nyfikenhet så undrar jag såklart.
    Så länge du mår bra, och är glad och trivsam med omgivningen tycker jag du ska syssla med precis vad du vill 🙂 Här döms ingen! Inte av mig iaf, men resten som dömmer tycker jag du skall skita högaktningsfullt i.

    1. Helt rätt! Jag har själv jobbat som eskort, och kan säga med säkerhet att det var fullständigt på mina egna villkor, spännande, fascinerande och enbart roligt. Nu vet jag att detta är ett extremt kontroversiellt ämne och även sak att säga, och jag vet också att det finns många som inte har det så, som faktiskt utsätts för något dom inte mår bra av. Men samtidigt får man inte glömma att det faktiskt funkar för många, och många faktiskt mår bra av det. För mig var det en erfarenhet jag alltid kommer att värdera. Nu jobbar jag som en framgångsrik fotograf, men skulle ändå tänka mig att göra det igen, för att jag faktiskt tyckte om det. Hanna är äventyrsfull och en livsnjutare och en konstnär. Många av oss gör saker utanför mallen. 🙂 om någon har några moraliska problem med detta är det knappast något nytt, enbart sorgligt och bakåtsträvande, och såklart ska Hanna skita fullständigt i det.

  2. Det är väl det nya projektet du håller på med som handlar om eskort? Väldigt tråkigt att du behöver använda din kropp hela tiden bara för att poängtera det uppenbara om hur eskortflickor lider.

  3. Jag vill bara säga, vilket jag inte gjort förut då jag läst din blogg men borde ha gjort, att jag har en sån enorm respekt och kärlek till dig som konstnär och person. Du är så lik mig själv på så många sätt. Jobbar som fotograf i Los Angeles och Sverige och skulle älska att fota dig någon dag! Så mycket kärlek till dig. Du är en av dom grymmaste kvinnorna jag vet.

Kommentera

