She is a borderline freak

Jag är äckligt kär. 
Vidrigt kär att jag spricker. Är detta normalt? Ska jag verkligen må såhär bra?

Det enda som mitt liv handlar om just nu är kärlek, fjärilar i magen och grymt sex. I tre år har jag varit singel, om man bortser från flyktiga halvt oseriösa romanser (mest oseriöst från min sida då).
Men nu känner jag att jag vill spendera många fina år med den här killen. Jag vill aldrig såra honom, tro mig… Att jag säger detta är som att säga att pannkakor med ketchup är gott.
Den här känslan måste stanna, för jag mår så bra. Varje dag växer min kärlek till honom, och jag märker små detaljer som jag bara älskar.

På fredag flyttar jag till Wien. Då börjar mitt nya kapitel – kapitlet kärlek!

 

Bild raderad.

En suddig webcambild jag tog utan att han visste.
Min grova porriga tysk.

4 reaktioner på ”She is a borderline freak

  1. Man blir knäpp av o vara så jättekär i början, det är därför det lugnar sig efter ett tag, så man orkar med det haha. Fin kille. Gå in i det med öppet sinne och där finns ju alltid en väg tillbaka om det skulle vara så……..men man måste våga för att vinna ! Lycka till i Wien och gott nytt år i kärlekens tecken 🙂

Kommentera

