Alone in Berlin

Så är jag ensam i Berlin. Min kille droppade av mig och han är nu i Österrike igen. En månad ska jag stanna här, sedan blir det officiell flytt till Wien.

Kreuzberg är fyllt med knarkare. Första jag kände när jag steg ur bilen var cannabis. Den vidrigaste stanken av dom alla. Men men, det sista att fixa i Berlin för att sedan bli sambo på riktigt.

Snapshot_20131122_21 Snapshot_20131122_23

 

4 reaktioner på ”Alone in Berlin

  1. Wow är så avis…. Österrike har världens vackraste natur.
    Önskade jag kunde få den chansen som du fått.
    I början kan det kännas lite ensamt, men man vänjer sig med tiden
    mer och mer, i slutändan är det värt.

Kommentera

