I love Austria

Oj oj,

När jag först gick ut genom lägenheten tänkte jag, ”Vad i HELVETE har jag gjort…”
Men Wien är så vackert. Be-a-utiful.

I och för sig ångrar jag mig titt som tätt, ibland älskar jag staden och ibland hatar jag den. Förändringar. Känner mig stundvis som ett borderline case som inte riktigt vet vad hon vill. Men har någon av mina fina läsare vägarna förbi Vienna så måste ni skriva, vill gärna träffa er och ta en fika. Livet är ganska ensamt här, fast man kan inte kräva så mycket efter tre dagar.

SAM_5142 SAM_5133

7 reaktioner på ”I love Austria

  1. Förut kunde jag verkligen tycka att du hade en elak personlighet osvosv, men nu när jag läser din blogg så märker man verkligen hur du har förändrats. Du är så himla jätte fin och du verkar verkligen må bra. Jag hoppas verkligen att du njuter nu.

  2. Åh Wien är så himla vackert. Har varit där en gång och skulle gärna åka tillbaka. Just nu är mitt liv lite upp och ner och jag skulle egentligen vilja åka iväg över en weekend och bara komma bort härifrån. Och vad skulle få mig på bättre tankar än att hänga med dig en hel helg?? 😀 haha har du lust? 😉

Kommentera

