London girl

SAM_5077 SAM_5076

 

 

Igår skulle jag egentligen åka till London men jag sköt fram det en dag. Idag blir det en 18-timmars snabbvisit till regniga, nästan deprimerande London.
Ska däremot njuta för fullt, jag blir galen på Berlin ibland.

Så snabb packning och klockan 18 går mitt flyg.

På återseende.

 

6 reaktioner på ”London girl

  1. funderar på att flytta till berlin… är de något du skulle rekommendera till en 23årig tjej som e så jävla trött på stockholmssmeten?? människor här e så himla bonniga/inskränkta… hoppas du trivs aokllafall! pysspyysss

  2. Hej!
    På vägen hem från jobbet läste jag en skvallerblogg som gjort en inlägg om dej. Klickade in på din länkade blogg och började läsa.
    I ärlighetens namn har jag tyckt att din tid i det svenska rampljuset och media inte har varit något posetivt och jag har tyckt att allt vart mindre bra det jag läst och sett.
    Men nu när jag började läsa din blogg, kunde jag inte sluta!
    Jag missade t.om gå av på min hållplats.
    Ber om ursäkt för min felade uppfattning ich för att du bevisat mej motsatsen.
    Du verkar vara en person som följer din väg och inspererar.
    Jag hoppas att allt för dej går bra ich att du blir lycklig i Berlin.
    Du har en ny läsare som kommer följa ditt nya äventyr där 🙂
    //L

Kommentera

