Widerstedt in Love

Någon kommenterade att min blogg har blivit en fjortisdagbok med massa känslor? 😉 Men neej…
Just nu har mitt liv mycket kärlek, jag måste ta vara på det eftersom jag inte får vara med om det så ofta ( 50% av det man skojar om är egentligen sanning 😉 )

I helgen kommer min tysk och jag har bokat in oss på ett fint hotell vid Wittenbergplatz, sedan på lördagen har jag reserverat ett bord på en restaurang där rummet är helt mörkt och endast blinda/synskadade serverar mat.
Man får alltså äta som en blind. Efter det får vi se vad vi hittar på.

Imorgon åker jag till London, är trött på Berlin så jag tar en spontantripp en dag. Hade gärna stannat längre men det är inte möjligt… Behöver paus från allt, dessutom saknar jag att bo på hostels. Det är trist när det blir vardag, för det blir det även här i Tyskland.
Vaknar, äter, skiter, duschar, äter, skiter, sover.

lol1 lol2 lol3

 

No name.
graphic and ink

 

5 reaktioner på ”Widerstedt in Love

  1. ”Just nu har mitt liv mycket kärlek, jag måste ta vara på det eftersom jag inte får vara med om det så ofta.”

    Naaaw.. Söt Hanna. 🙂 Gör det som är bäst för DIG!

  2. Jag tror det tog litet skruv i alla fall… blir nog bättre nu. Tänk strategiskt: vad vill du ha bloggen till så löser det sig.

    Jag har varit på blind-restaurangen i Köln förresten. Klart intressant upplevelse. Möjligen kan jag bli litet orolig för dig och din panikångest – fast den kanske inte triggas av denna typ av situation? Det var litet ruggigt att plötsligt befinna sig i kompakt mörker, innan man vant sig, och jag är inte lagd åt det paniska hållet.

    Sedan kan det vara rätt mysigt om man är där med sin dearly beloved… Tänk bara på att personalen är blinda så deras övriga sinnen är förstärkta; de har full koll, no hanky panky 😉 fast de tycker kanske bara det är kul om kunderna trivs, please come again typ. Ouch sorry.

Kommentera

