Carlton Ritz

SAM_5053 SAM_5052 SAM_5048

 

Jag besökte en god vän för några veckor sedan på Carlton Ritz vid Potzdamer Platz. Lätt bästa hotell jag varit på. Underbar interior och trevlig personal. Fotade i smyg bilder inne på toaletten… 😉

Ikväll blir det en lätt utgång, behöver träffa människor jag mår bra av. Jag måste dock gå upp tidigt imorgon eftersom jag har flyttat från Ostkreuz till Kreuzberg. Hur fantastiskt?
Ni ska få se bilder på min lägenhet sedan, eller lägenhet… Min alldeles egna studio! Äntligen fick jag tag på en och allting är löst.
Så mycket blod, svett och tårar innan jag verkligen fann den lilla platsen jag tyckte var helt rätt. Tjohoo!

Kommentera

