No one

Så gick min dator sönder. roligt! den är hos doktorn just nu, hoppas dom kan ordna displayen så jag slipper den här dumma telefonen. Mår ni bra annars? Här är allt perfekt! Lite kallt men annars är allt finemang… 😉 förresten kommer min kära vän Tina idag ! Ska möta henne ikväll vid flygplatsen, kramkalas !!!!!!

20131014-110102.jpg

20131014-110140.jpg

20131014-110157.jpg

20131014-110215.jpg

2 reaktioner på ”No one

  1. Jag kom på att det vore kul om du ville måla något riktigt fotorealistiskt utan alltför mycket fantastiska inslag. Det är ungefär allt jag kan. Du har säkert gått förbi det stadiet för länge sen men den sista bilden här var realtivt realistisk. Vet inte om den är din iofs. :p

Kommentera

