GUTEN TAG!

… WOW.

Det var år och dagar sedan jag skrev här. Men jag tänker på er varje dag, ska ni veta. Nu har saker och ting lugnat ner sig.
Hoppas ni såg mig på Wellness, jag är glad att jag tackade ja till att delta.

Men det är tråkigt att de klippte mig så tokigt, jag var verkligen taggad att prata ut om mitt år, 2013 som var mitt värsta år i hela mitt liv.
Pratade om panikångest, men tyvärr klippte de bort detta. Synd, för jag tror många hade velat höra från någon som lidit av detta och kämpat sig ur det.
Mycket trist, jag såg fram emot att faktiskt prata ut om hur jag mått. Alla dagar av ångest och ligga i sängen med en darrande hand och psykvården i luren som säger ”Widerstedt, du är för frisk för att åka in. Du har ringt oss sju gånger denna vecka. Det är bara panikångest, inget att oroa sig för”

Bara panikångest, sa de. Bara. Panikångest. 

Men TV är TV, de bryr sig inte egentligen. Tittarsiffror är viktigast, att sända ut budskap är inte viktigt. Jag är glad att jag fick ur mig något om den mörka perioden, även fast de klippte till det så att det var LV projektet som gav mig PÅ. Haha… Men men.

Jag är sååååå lycklig här! Och kär. Jag är så kär.

H1 H2 H3 H4

2 reaktioner på ”GUTEN TAG!

Kommentera

