Berlin Wall

SAM_4917 SAM_4920 SAM_4922 SAM_4923 SAM_4925 SAM_4927 SAM_4928 SAM_4932 SAM_4933

6 reaktioner på ”Berlin Wall

  1. Det är fantastiska konstverk på de resterna av muren, en liten påse med mur-rester köpte jag med mig hem när jag var där med syrran i början av 90-talet, mycket lidande, sorg och längtan i den betongen.

  2. Trodde aldrig att jag skulle skriva detta till dig men OJ vilken stor inspirationskälla du är! 😀
    Du är en person som har vuxit otroligt mycket i mina ögon!
    Jag beundrar dig bruden 🙂
    Keep up with the good work!

  3. Åh vad jag vill vara i dina skor just nu…vill inget hellre just nu än att bosätta mig i Berlin. Vet inte vad som håller mig kvar. Åker dit igen om en vecka men det är aldrig tillräckligt, kommer aldrig att nöja mig förrän det blir mitt hem

Kommentera

