Katastrof

Ibland orkar man inte med drama. Det är kass stämning här i lägenheten. En tjej och två killar + en flickvän är ingen bra kombo.
Jag har svårt att förstå mig på kvinnor ibland, det är alltid tävling om vem som är högst i rang, vem som är störst, bäst och vackrast.

… Kanske därför jag har så få kvinnliga vänner. Majoriteten av mina vänner här är män. Kvinnor blir mina vänner när de bevisat att de inte kommer hugga mig i ryggen eller tala illa om mig bakom min rygg.
Jag är väldigt lojal mot mina nära, jag talar aldrig illa om dem och ställer alltid upp. Vått och torrt. Att ha som krav att bli behandlad på samma sätt är obligatoriskt.

lol

 

Hate me, do me, love me.

6 reaktioner på ”Katastrof

  1. Känner dig inte men jag har fått en bild av att du verkligen är en bra person. Vacker både på insidan och utsidan ! Du är smart och har ett utstickande tankesätt som man kan relatera till och du är för många , en äkta förebild !

Kommentera

