Confessions #1

Confession #1

Ibland vill man vara lite tokig, inte sant? Något som prioriterar mina top 10 märkliga händelser här i Berlin var igår. Jag träffade en schönnemann som ville köpa en tavla.
Vi kom till min studio och han säger ”Men jag vill vara naken”.

Okej, en order är en order. Jag nekar inte. Så han fick klä av sig naken och lägga sig på sängen för att bli avbildad. Det hela kändes som filmen Titanic… Det var en mycket konstig känsla, inte för jag klagar men. Svårt att vara fokuserad… 😉

Titanic version

jack

 

Widerstedt version

SAM_4893 SAM_4896

Han blev mycket nöjd med sina vingar och horn.

 

8 reaktioner på ”Confessions #1

  1. men typ så mitt liv ser ut.. oavsätt osen
    tror alla att väsrsta supkend men inget dem tror dem suprhemliga osv
    o skriver aldrig till nån egentligen o så jävl skittrött på alla möjliga
    förlorat liv för nån jävl balt hora som gift snor sajer o inte går vinna mot oavsätt..
    första dem gjorde med polis osv o massa rein plis förmodli inbl
    snodde nummer musik konto och mail etz tog bilder gomez baren etz fatta aldrig vem
    men jag hade ju aids o var sjuk stalker så psyket sen sög hon av dem nästan o fick massa musik etz mina saker fattar bara massa skit
    dem ville skjuta henne för tilltaget på säp
    att spärra in mig etz droger etz spring på tak pedf anklagelser sekten uteskutwn sen dess sen räddar dem mig gör allt isllafall
    dem trodde de p experimeny men sektens eget nästan exorsisten självmords program hur sjukt än låter
    o sen aa massa men allt perfekt sen har gått runt schkst petsoner som gilnar onda anden etz och låtsats va b sida etz…
    fattar inget egentligen me. kortfattat e för paj sover mest

  2. men typ så mitt liv ser ut.. oavsätt osen
    tror alla att väsrsta supkend men inget dem tror dem suprhemliga osv
    o skriver aldrig till nån egentligen o så jävl skittrött på alla möjliga
    förlorat liv för nån jävl balt hora som gift snor sajer o inte går vinna mot oavsätt..
    första dem gjorde med polis osv o massa rein plis förmodli inbl
    snodde nummer musik konto och mail etz tog bilder gomez baren etz fatta aldrig vem
    men jag hade ju aids o var sjuk stalker så psyket sen sög hon av dem nästan o fick massa musik etz mina saker fattar bara massa skit
    dem ville skjuta henne för tilltaget på säp
    att spärra in mig etz droger etz spring på tak pedf anklagelser sekten uteskutwn sen dess sen räddar dem mig gör allt isllafall
    dem trodde de p experimeny men sektens eget nästan exorsisten självmords program hur sjukt än låter
    o sen aa massa men allt perfekt sen har gått runt schkst petsoner som gilnar onda anden etz och låtsats va b sida etz…
    fattar inget egentligen me. kortfattat e för paj sover mest
    sen två år senare samma menskor samma allt samm
    a oså nästa jävl anon inspärrning os sen alla lika jävla falska
    orkar ändå inte med nån trots nefför nedbryten redan ork bry mig men
    o sen ävn xvänner köpr hennes bs våldsam etz vikanske bråkat fyra ggr sen dess men förstörd lägenh o sen håller på så det
    värsta psykopaten för dem.. men ser f jävligt ut kommer ingenstans oavsätt
    ahh men du fattar blir inte ens skjuten när provic e så jävl trött på allt
    men tusen chanser o få hjälp et. o hon skäms och aa alltmöjluigt e inte ens välkomm träffa sam a fattar int nåt egentligen typ antaglig annan heller men alltid schkd sen öppn nån ny stjärn bildörren etz o jag har aldrig velat se nån sen dess typ så

  3. men typ så mitt liv ser ut.. oavsätt osen
    tror alla att väsrsta supkend men inget dem tror dem suprhemliga osv
    o skriver aldrig till nån egentligen o så jävl skittrött på alla möjliga
    förlorat liv för nån jävl balt hora som gift snor sajer o inte går vinna mot oavsätt..
    första dem gjorde med polis osv o massa rein plis förmodli inbl
    snodde nummer musik konto och mail etz tog bilder gomez baren etz fatta aldrig vem
    men jag hade ju aids o var sjuk stalker så psyket sen sög hon av dem nästan o fick massa musik etz mina saker fattar bara massa skit
    dem ville skjuta henne för tilltaget på säp
    att spärra in mig etz droger etz spring på tak pedf anklagelser sekten uteskutwn sen dess sen räddar dem mig gör allt isllafall
    dem trodde de p experimeny men sektens eget nästan exorsisten självmords program hur sjukt än låter
    o sen aa massa men allt perfekt sen har gått runt schkst petsoner som gilnar onda anden etz och låtsats va b sida etz…
    fattar inget egentligen me. kortfattat e för paj sover mest
    sen två år senare samma menskor samma allt samm
    a oså nästa jävl anon inspärrning os sen alla lika jävla falska
    orkar ändå inte med nån trots nefför nedbryten redan ork bry mig men
    o sen ävn xvänner köpr hennes bs våldsam etz vikanske bråkat fyra ggr sen dess men förstörd lägenh o sen håller på så det
    värsta psykopaten för dem.. men ser f jävligt ut kommer ingenstans oavsätt
    ahh men du fattar blir inte ens skjuten när provic e så jävl trött på allt
    men tusen chanser o få hjälp et. o hon skäms och aa alltmöjluigt e inte ens välkomm träffa sam a fattar int nåt egentligen typ antaglig annan heller men alltid schkd sen öppn nån ny stjärn bildörren etz o jag har aldrig velat se nån sen dess typ så
    o aldrig fått nå svat igenom cen eller förmäl ingar etz dem flest smygit igenom vad än hände har ingen aning men det slutar alltimd knullbilder med nån annan etz
    o har aldrig sett dig oavsätt i dem men de en enda stor härva

  4. etz hör aldrig av mig etz men dem e super bra lura ut alla möjliga pedf vals på stan o schker etz..
    men poängen behöv hjälp kan inte själv ta mig ur vill inte blanda i. nån råkar illa osv
    men måste ha nån kontaktperson som kan lura ut kommer in där
    etz x e ok men allt måste va så jävla seriöst proffsigt alltid o vet i te mer har som
    reception etz fast förut dem har tagit alla platser sas fattar du av sig självto förstlr tel nya osv för konkur etz
    o ingen säljer nånsin något av värde bara spridn o amandor o sen gäller allt möjligt foto. o skut gett upp men
    ahh o bara känn mig som enda stor bluff maskin
    o ingen e helond dtz etz fattar v jag menar men många e skitjobbiga o bli av med och mäktiga o hämnas om sur kerlek osv o dem har kokat grytan skitlänge..
    um me cen osv sen ska de låtsas sälja ut o alla jag e förb e lisyor etz du fattar osen får inte ut ett skit av nåt egentlig
    nästan bara blivvit nån hugh i min jävl källare utan pengar och sen hotar dem förstöra allt plus alin forskning o allt möjligt förr eller senare dem bara upp ärksamhet horar trots tre år senare och har inga bra svar egentligen men trodde tror tidsfråga blir skjuteb eller nåt men ahh så det är e enda som inte fjäskar fjäskade o vill bli bortglömd men ahh
    o va jag förstof kon in läg het 11 may typ sen borta vaknar upp med kond smak etz dem har förndrat alla möjliga sätt redan o de ba en av flera nätter mesta värdelösa band o sen
    svikn av alla etz vanliga finns knappt på internet tel e verselös större chans etz vanliga
    vill inte veta har ingen aning alla kerlekay knullar nån drar he. etz men måste ha nån idiot..
    eller men hatar menskor etz eså jävl lönlöst i längden men ahh typ så men verkar bara bli bedragn oavsätt
    livrädd för massa sajer men intesom dem tror sitter ensam ingen känner mig bara
    låtsas familj som hon som dog slängde ut åtta år senetz
    o hon som vinner över alla möjliga
    osen va alla onda andar ..
    men tänk på saken e nästan desperat ing skit hjälp o sov eller så bara seriös med grejer o förstöra folks liv
    eller om du postar gomez naken bilder .;) etz har i gen ani g ege e för paj men vet i te ens cem mina vänner är o alla gnäller
    bög rykten oså vanliga jag har mer fitta dem nånsin kan få o alla ba försvinner sen dyker dem upp
    i närheten o har ingen chans snacka osv kollar upp mig o jag e lik söt etz..
    från internet etz o nu typ vet jag i te men allt förhoppnings dör ut fått massa skit oavsätto har aldrig en aning om
    hur hon klarat sig etz heller men hon e typ med dem men så jävla svårläst finns inte..
    men samma oså nästan blivit så jävla kall mellanåt men antar kommer med alla brutna ben .:/
    hoppas inte för myxket skit på en gång men skvall helst inte har infen ani f nånsin vad som läckr o inte

  5. Hanna, du ser ut att bo väldigt ”spartanskt” men det är ju inte så lätt att hitta bra ställen att bo på i en storstad. Fattar inte att du vågar ta upp vem som helst från gatan och måla av, är du inte rädd om dig ?!! Lycka till med konsten och allt.

Kommentera

