Dog saver

Inatt kom jag hem ganska sent, skulle på dejt med Mr Hungarian men fick tyvärr avböja eftersom…

Min granne som knarkar hade fått en psykos. Hon var helt galen, knackade på dörren och skrek. Någon var ute efter henne, jag är inte säker här. Hennes hundar sprang omkring utomhus och var helt ifrån sig av oro.
Adrenalin, jag ringde 112. Kvar var hundarna som knappt vågade titta på mig.
Är det såhär de har det, undrar jag? En matte som tar speed varje dag. Aldrig har jag sett en hund vara så… trasig.

Ambulansen kom, hämtade kvinnan och kvar var hundarna. De är fortfarande skakiga, jag vet inte vad jag ska göra med dem. Rädda dem? En hund vore inte helt fel här i Berlin. Men jag vet inte…

hund1 hund2 hund3 hund4

 

Den bruna hunden är mest rädd, vågar knappt hälsa på de som kommer hit. Kanske för han tror att de kommer göra honom illa… Vad annars?
Den vita lilla saken är fortfarande i bra skick, lite mer framåt. Men jag vet inte, det gör ont i mig att veta att de kommer komma tillbaka till misären om några timmar…

 

15 reaktioner på ”Dog saver

  1. Finns inget djurskydd, typ, som kan ta hand om djur som har det dåligt? Lämna inte tillbaka hundarna!!! NÅN slags organistation som räddar djur finns väl? Fråga polisen!

  2. jag tycker inte hundarna ska lämnas tillbaka till ägaren, det är som att ett barn skulle få bo med en knarkare liksom, ingen mår bra utav det. kan du inte kolla upp någon som kanske tar emot hemlösa hundar t.ex?
    Kraaaam! ❤

  3. Jag håller med ovanstående. Har hundarna det dåligt måste du fråga polisen vad som ska ske med dem. Det handlar om civilkurage. De kan ju inte ”rädda sig själva”, snälla försök se till så att de får det bra innan det är försent……Lycka till !

  4. om får massa nakn bilder lite musik etz kan du döda den der ståldörren o köpa överdos ? till mig
    o en tåg biljett til zimbabe helt seriös .. censur dödat mig original bilder etz vem ska man fråga egentlign ett sött eckligt skal etz
    orkar inte medlekar heller fattar inte hur kan va så jävl kul för äcklens efter tre år fortfarand lapa uppmärksamhet o slicka sig själv i fittan er du med i deras jävla skämt? och vem fan ska man vänd sig till bara massa kändiskåta jävla äckl omringad o dem schkr ihj mental vårdar själva o bara snor grejer o cencurersr

  5. är deras mik etz onda andr otwm till allt ont o dem är mins vänner utåt så fort nån som har pengar etz eller viktig
    2årsenare nästan jättekul…

  6. plus tydlig shckat alla x plus om kommer åt kan du säkja ut alla hennes jävl nakn bild förstöra he nes falska jävl liv o polis horande anonyma inspärrningar etz

  7. sitter ned nån jävla utpressning sits samma som förra året då förstörd dem tonvis sen ijälschk i källarn liggr sover som pedfil ..
    o horan sitter gloatar dagarna i enda treffar xfam etz suger poliskuk
    o sen sitter håller alla saker ring tvångsv o undrar när komm nästa gång..
    knull mik er gift i sektn men bara mig dem dödar av förstör mitt liv sen sitter kuk rein med jävvla ungjävlar o delar upp samdlådan o schk ihjäl o e med på alla andra jävl sömn möten precis somdem sndra pedf sekt o gov

  8. senere som vanligt allt normalt fattary alla e pedf barn i rein julafton
    och de jävl äcklen cen hit o dit o dem som e dumma i huv etz gammalt men endå inte en jäv som brytt sig hllr bara
    spasm kära äckel oihop på hittad jävl missfoster som hon sv sj på som en komp prec som då orkar knappt göra nåt oavsätt
    dem väntar på egen energi fattr sekt onda ande

  9. så etz men håll käftn för allt eju jätte privat pres o andra har aldtig fattat ett skit
    men hon tror på nån helt vriden sjuk jävl vers av allt o schker enda vård pedf får..

  10. sen sitter dem som pedfiler först schkst mig att jag bara tänker på mig själv..
    o att jag skull va bakom skit två som skull dött etz allt avl inget minne
    o sen sitter medlar alla till andra personer.. etz slicy biz.. som skull hjälp mig bort från dem sen
    håller på sama om om igen plis hjelp etz osv anonyma tipsare o ler att dem e. vänner fortfarande..
    har ingen aning heller vill aldrig ha mef vRkeb dem deras sadistisja jävla skämt besök eller dem i sekten o göra
    o inte snackar är tydlig botbart med schker xfam etz hela sjukadt liv fått o ahh eftrb hanterin ästan fast bortgöm. garderob hela dagarna etz o enda dem gör spärrar in med plisen snor alla nycklar o ska komma med nästa sjuka gäng anklagelser..
    o sno o gå igenom grejer.. o ljug i ansiktet får ing hjälp stå egna ben ingenting o demälskar utnyttj situationen
    kan lika görna ge bort massa saker o hon känd aldtig lämnat bara söndet brända efter sig .. enligt pandor

Kommentera

