She loved fancy gifts

p p1 p2 p3

 

Sorry för helt katastrofala bilder. Måste investera i en ny kamera.

Åh, vilken härlig dag det var igår. Jag fick en väldigt fin present från Mulberry. Doftar kvalitet och tidlöshet. Jag älskar enkla men eleganta smycken, som jag vet att jag kommer kunna använda i flera år.
Nu får ni inte bli provocerade för det är ett märke, jag hade uppskattat ett ”o-märke” lika mycket… 😉

Annars var det lugnt igår, jag spenderade min födelsedag med att vila och äta gott, man behöver inte festa till det rejält. Jag uppskattar lugn och ro lika mycket.

Kika in igen snart, det är dags att läsa kapitel två av min bok… 😉

Puss.

2 reaktioner på ”She loved fancy gifts

  1. Kollar igenom dina senaste inlägg, har inte varit här på veckor. Vill bara slänga in en rad om att första bilden får mig att stanna till och titta en bra stund… fast det har inget med väskan att göra.

    Du är en väldigt sexig kvinna. Hanna.

  2. Extremt töntigt inlägg, särskilt sen jag just sett mitt första avsnitt av ”aftonbladet wellness”. Du är precis lika usel som de du talar illa om. Om detta nu inte är ”konst-projekt 2.0”.

Kommentera

