My gallery

SAM_4818 SAM_4838 SAM_4839 SAM_4842

 

Mitt senaste verk. ”Old ratman” och är i min klassiska teknik. A4 så den är liten och passar överallt. Jag håller fortfarande på att leta efter en studio, det blev ganska kaos sist. Jag hade skrivit på alla papper och betalat deposit men i sista sekund ångrade sig ägaren.
Ursäkta, men, jävla idiot.

Nu får jag istället ha min ateljé i mitt lilla rum här i Alexanderplatz. Som vanligt kan ni beställa ett verk genom att mejla mig på hwiderstedt@live.se .

Ciao.

En reaktion på ”My gallery

  1. Sarah

    Jag har länge följt din blogg då jag är väldigt konst intresserad och vill bara säga att du har en stor talang för färg och form. Jag målar själv en del som finns på min blogg i sarahs konst. http://www.sarig.blogg.se

    Du är så speciell och vågar vara dig själv. Du är en stor förebild och jag avgudar dina målningar, så jävla bra.

Kommentera

