Been away.

Wow, två veckor sedan jag skrev här. Ber om ursäkt, faktum är att jag haft problem och fullt upp med mig själv. Jag har spenderat en vecka på Villa Kult fotograferad av Marc Collins. Phew!

Sedan är det annat som kommit i vägen, jobb och förberedelse. Bloggen har inte varit prio ett, om man säger så. Jag har hunnit få mitt hjärta krossat och försökt reparera mig själv i form av lösa dejter. Desperat? Nej, men jag behöver uppskattning. Vi alla behöver det.
Jag har lätt att bli förtuttad i detta land, kanske för jag är helt ensam här. Ett sätt att försöka skapa sig en trygg punkt.

Så, när jag vaknar upp ( gick upp klockan fem idag… ) ska ni få veta lite vad som hänt dessa två veckor.

* Jag kastade ut min dejt ur lägenheten
* Jag har nästan blivit hemlös
* Jag fick ett erbjudande att ställa ut här i Berlin
* Jag åker till Milano för att jobba som modell
* Jag gick på den mest fantastiska dejt i hela mitt liv med en tysk man
* … And so on.

 

_MG_3506

 

8 reaktioner på ”Been away.

  1. Riktigt snygg bild, duktig fotograf. Blev verkligen sjukt bra på dej, du är Hanna! ♥
    Synd bara att denna visas i så mycket sämre kvalité på din facebook. Ser fram emot & se fler från denna session.

  2. Herregud vilken fin bild på dig Hanna! Du ser så otroligt vacker, vuxen och mogen ut. Måste vara den finaste bilden jag sett på dig. Hoppas att du har det bra där borta, spännande att få läsa om hur det går och hoppas på mer uppdateringar.
    Blir så glad att se vilken otrolig förvandling du gjort. Stay strong!

  3. Hej!
    Jag är väl en av alla som blev lurade för jag trodde att du var så som det verkade på tv.
    Av nån anledning kom jag in på din blogg nu (som jag inte läst förut) och blev överraskad. Så jävla fin du blivit! Och smal! Kul att se var det 🙂 jag har inte så mkt annat och säga än det men kände ändå att jag ville få fram det. Ha det bra! 🙂

Kommentera

