My crib

Haha, förutom att be mig om ett blowjob cirka 50 gånger om dagen brukar min landlord tjata på mig att jag ska städa upp mitt rum.
När han blir för mycket säger jag att min pappa jobbar för ryska maffian, då håller han sig borta i tjugo minuter… 😉

B1 B2

Min middag idag. Känner mig lagom fräsch.

B3B5 B6 B7

 

Hyran 🙂

Åh, vad gör ni då? Jag är riktigt seg denna… Onsdag? Svårt att hålla koll på vilken dag det är. Man har så roligt så man glömmer bort tiden ibland.

Dagens visdomsord som indiern sa till mig igår när vi var på puben vi var på.
”Before you can change who you are you have to kill yourself”

4 reaktioner på ”My crib

Kommentera

