Is there a chance to stay?

Jag kom precis hem från en liten mysig pub i mitteområdet. Det är helt sjukt vad de knarkar här, jämförts med Sverige. Här rökte mina rumskamrater öppet marijuana på puben.
Jag stod mest som ett frågetecken. Herregud, hade detta varit Sverige hade det slutat illa.
Berlin är ganska slappt, de flesta klär inte upp sig utan går runt i samma kläder de haft i en vecka. Bohemiskt, men slappt. Jag är noga med hur jag ser ut (Hallå, jag är ju estet… Vi gillar att klä ut oss) så de tittar på mig konstigt.

Snart blir det utgång med en fin kille jag träffat här. Jag passar bättre med killar som kompisar, jag har ganska svårt att få tjejkompisar.
Trivs i manliga sällskap. Ingen konkurrens, inget skitsnack. Bara vara.

Nu ska jag slappna av i detta underbara land.

lala0 lala01

7 reaktioner på ”Is there a chance to stay?

  1. Älskaaaaar dig även fast jag inte känner dig lev ditt äventyrliga liv i ett land som inte är fullt av lagar njuuuuuuut nu gumman,!!!!!

  2. Är bilderna från Berlin ?? Tycker jag sett dem tidigare, men du kanske blir påmind om dem när du bor i Berlin, att livet är liknande det gamla roliga :). ALLA i Berlin knarkar inte, det beror ju på vilka kretsar man rör sig i, sen är de kanske, precis som i Amsterdam inte lika hysteriska som svenskarna med rökandet…..:) Have fun!!!!

Kommentera

