Why she always had make up on

berlin1 berlin2 berlin3

 

Lite random bilder… Måste bli bättre med kameran här borta!

Igår träffade jag en läsare, gud så söt hon var! Jag målade vid alexanderplatz och då kom hon fram och frågade om jag ville ta en kaffe. Såklart jag vill ta en kaffe!

Älskar att prata med er, den här tjejen hade rest hit helt ensam från Sverige och var nu bosatt här sedan 3 år tillbaka. Hon kom med 5 000 kronor i fickpengar och ett mål – att stanna här så länge som möjligt.
Bara man vill något riktigt mycket kommer det hända – I promise. Efter vi tog vår kaffe tyckte jag synd om henne för hon hade trasiga byxor… Så vi gick och handlade ett par nya åt henne 🙂

Idag blir det shopping och som vanligt några timmar målandes på torget. Shopping är något varje kvinna mår bra av,,, Håller ni inte med? 😉

 

7 reaktioner på ”Why she always had make up on

  1. Fy farao vad jag är avis på dig! Jag är tokig i Berlin men fick aldrig kommit iväg dit i våras, för första gången efter 3 år. Det är en fantastisk stad med mycket historia och kultur och jag blir alldeles sentimental när jag ser fina Berlin i bakgrunden, haha! Hoppas du har det bra där borta.

Kommentera

