Peter

KAPITEL 1

Din hora. Rör mig inte. Vill inte se ditt föråldrade ansikte. Ditt patetiska försök att se ut som när vi sågs… Du påminner snarare om en ödla. Du borde få pengarna tillbaka för alla botoxförsök du gjort.

”Vi har aldrig sex längre” gnydde hon och rörde mitt kön. Hennes försök att vara ”sexig” gjorde snarare motsatt effekt.
”Rör mig…”
”Ta mig på det sättet du vill”
Fan vad hon tjatar, vad är det hon döljer? Är hon otrogen, vill hon ha en ny väska, jag kunde i alla fall inte bry mig mindre.
Nåja, en bra man kanske ska försöka tillfredställa sin ödla till fru, så jag lade mig över henne och blundade, tänkte på något som faktiskt fick mig att bli något hård.
”Stöna inte” morrade jag och förde in den i hennes ganska lösa vagina. Undrar hur många kukar som varit där under tiden vi varit gifta?
Stötte henne hårt, bara för att få känna något som påminner om en fitta.
Hon stönar, jag bryr mig inte om det är genuint eller inte. Jag skiter i hennes njutning. I mina ögon är hon en hora.
En sådan förtjänar inte njutning, bara att doppa och stoppa.

Tio minuter senare, jag är inte ens hård.
”Vi struntar i det här, jag är trött” mumlar jag och rullar av tåget. Vänder mig om och går och lägger mig.
”Är det mig det är fel på, älskling?”
Ja, ditt missfoster, det är ditt fel att jag inte fått en redig orgasm på snart sju år, tänker jag.
Vänder mig om, låtsas sova fast jag egentligen smygrunkar under täcket. Tänker på något vackert, något som inte är min fru.
Kanske den där gången jag fick en happy ending på den lokala thaimassagen. Mhhhm…

Mitt namn är Peter och jag hatar min familj. 

13 reaktioner på ”Peter

  1. Det här är äkta. Just detta scenario utspelar sig varenda dag i den dolda sidan av svenssonkulturen. Det faktum att detta är ur första kapitlet gör mig nästan upphetsad då jag känner att jag måste få lära känna Peter, så låt mig inte vänta för länge Hanna. Jag ska läsa din bok med sant nöje Hanna. Att upptäcka en ny författare ger mig känslan av att vara total.

    Det som först och främst drar mig till scenariot är råheten och realiteten i scenariot. Peters tankar blottas på ett sätt jag aldrig kan motstå. Den andra anledningen är ditt sätt att måla upp scenariot i ord. Du räds ej för det som vanligtvis är rått och otäckt.

Kommentera

