She loved her new pair of golden shoes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wow, nu blev det en sån där konstig bloggpaus igen. Nej, det har hänt en del. Jag jobbade extra på en klubb för att lära känna nya människor, livet i Berlin kan vara ganska ensamt ibland. Men de gav mig sparken inatt eftersom jag vägrade dricka alkohol på jobbet.

Sedan har jag haft fullt upp med studion, jag håller på att möblera och göra det lite hemtrevligt. När man är klar med dagens sysslor är man trött, går och lägger sig och poff – ny dag! 😉

Men annars, livet här är underbart. Jag mår bra här, jag har hittat min plats på jorden, det är här jag vill vara. Dessutom…

De har väldigt fina skor här 😉

shoes1shoes2shoes3shoes4

 

Hörs senare! Schüss.

En reaktion på ”She loved her new pair of golden shoes

Kommentera

