Widerstedt in Berlin

Har ni varit oroliga för mig? 😉 Jag ber om ursäkt, men jag har inte fått ordentligt wifi förräns idag. Nu blir allt som vanligt igen, phew!

Jag har märkliga drömmar här borta, jag drömmer om ångest. I mina drömmar är jag orolig, jag mår dåligt i dem. När jag vaknar upp är jag svettig, undrar vad som hänt egentligen.
Jag drömde om er, mina läsare, jag träffade er allihopa, men jag kunde inte prata med er. Ångesten var som ett stort foster inuti mig som bara växte.

Men jag vaknar upp och undrar varför jag har så starka drömmar, tittar på min man som sover. Ler, jag mår bra. Jag har blivit frisk, panikångesten kommer och hälsar på.
Glöm inte mig, jag kom till ditt liv för att lära dig något om livet, ta inte för stora steg utan gå sakta fram mot dina mål. Annars kommer jag igen

AURA

 

 

Jag älskar Berlin. Jag hör hemma här. Just nu bor jag i en skruttig liten studio och röker inomhus, jag träffar vänner och jobbar som frilansande konstnär på dagarna. På kvällarna dansar jag, sedan sover och jobbar på då dagarna.

Jag kommer snart skriva igen, för jag lovar er… Det är mycket som händer just nu 😉

Snapshot_20130806_7 Snapshot_20130806_8 Snapshot_20130806_9

8 reaktioner på ”Widerstedt in Berlin

      1. Ja det var en knepig fråga från ”hejsan” men undrade kanske med tanke på bilderna du lagt upp 😉 Men nu har du ju sagt att du målar mm så då gör du väl det. Lycka till och ha det så kul i Berlin. Det är en kul och fin stad med mycket kreativa människor.

  1. Inte för att vara taskig, men det ser varken snyggt eller rebelliskt konstnärligt ut med såna webcam-bilder. Ärligt talat ser det rätt förjävligt ut.. Du är ju så fin annars!

Kommentera

