Wue.stion

Hur kommer du blogga när du flyttar till Berlin?

Wow, det är en dag kvar. Helt sjukt, inte sant?
Grejen är att jag kommer jobba där borta, bloggen är inte mitt liv, utan en liten krydda på tillvaron och det kommer den vara där också. Jag har massor med jobb i Berlin så tro inte att jag bara åker dit för ”semester”! 😉
Men, som sagt, jag kommer självfallet blogga, när tid finns. Jag behöver ju mina läsare, vi är som en liten familj tycker jag 🙂

Bloggen finns kvar så länge jag tycker det är roligt, och jag är säker på att den kommer bli grym när jag byter miljö. Jag följer mitt hjärta just nu och det känns så bra, jag hoppar ut genom ett fönster och testar mina vingar.
Widerstedts konst är för liten för Sverige, det är dags att visa vad jag går för i världen.

522864770_525e31b5ba_o berlin-karneval-kulturen

Panorama-Brandenburg-Gate-in-Berlin-Germany

Kommentera

