Just kill me now

Snapshot_20130719_4

Mot spanien

Snapshot_20130801 Snapshot_20130801_1

Hem från spanien!

Alltså jag dör. Jag är extremt trött, gick upp klockan halv tre imorse och stressade till flyget. Nu sitter jag här i varje fall och försöker få en liten stund sömn. Svårt med alla, ursäkta, jobbiga ungjävlar som skriker och ska gå på toa hela tiden.

Det första jag gör när jag anländer till Sverige är att ta en stor cigarett. Jag är röksugen och mina nikotintuggummin är slut, sedan krama min mamma och pussa ihjäl Babushka,

Det jag ska göra just nu ( på flyget, häftigt att kunna blogga på 10 000 meters höjd! 😉 ) är att skrämma bort barnet som sitter bredvid mig genom att sätta på Cannibal Holocaust.

Puss från luften!

4 reaktioner på ”Just kill me now

  1. Förlåt, men du säger att du bara spelade förut. Ska dock säga att du fortfarande framstår som samma tjej, bara att du kan stava nu och har färgat håret. Du plutar med läpparna, är ytlig och beter sig fortfarande extremt divigt.

    1. Absolut, det är viktigt att förstå det underliggande budskapet. Bortser man från de ganska provocerande scenerna är den faktiskt brutalt ärlig, och framförallt viktig att se.

Kommentera

