I’m an addict – oh my

Tack, för allt ert stöd. Även fast ni inte vet historien, så får ni mig att le varje gång jag går in här. Men vet ni, livet är för kort för att försummas… Så vi vänder kapitel, reser oss upp, och börjar om med en erfarenhet rikare.

Vad passar då inte bättre än shopping ?! 😉

u1 u2

And she never got enough of her red bags…

u3 u4 u5

Exotic snake shoes. Who wouldn’t?

u6

 

She wanted to see this views every morning… But reality called.

 

Äsch, jag har inga problem med shopping. Jag är rätt ekonomisk, jag ser vad som har kvalitet och vad som inte har det. Jag kollar in sömmarna, modellen och tyget för att se om det är värt priset. Men jag gillar också lite dyrare grejer, som Prada som har mycket fina accessoarer. För mig är kvalitet viktigast, gillar jag något vill jag kunna använda det i åratal.
Jag har två favoritväskor, en från Prada jag reser med och en beige skinnväska från 80-talet. 
De båda är egentligen väldigt olika – men de doftar hållbarhet och investering.

Vad gör ni förresten, finisar? 🙂

 

En reaktion på ”I’m an addict – oh my

  1. Du förvirrar mig; först säger du att du har ett allvarligt shopping-problem, sen att prylar inte betyder något och nu att du inte har ett problem med shopping.

Kommentera

