Fake

fake fake2

 

Jag förstår inte hur man kan göra såhär mot någon man säger sig älska.
Hur fan man kan skada någon så hårt, få den att nå den absoluta botten.
Skiter i det som är viktigt, prioriterar sig själv och sitt ego.
Jag är förstörd just nu, och det är en underdrift.
Du förstörde mig, tack.
Tack så jävla mycket.

Får se när jag bloggar igen, blir väl om någon dag. Mår skit nu, vill åka hem och reda ut allt. Inte vara kvar i detta paradis och veta att en så nära person förstört för mig med mening.

12 reaktioner på ”Fake

  1. hoppas det blir bättre finaste, vet att du kommer ta dig igenom detta och stå upp ännu starkare än innan . du är värd bara det bästa hanna 🙂 kram från en 15årig tjej !(med alldeles för mycket känslor för den delen)

  2. Blir så ledsen när jag läser sånt här.
    Hoppas du kan må bättre än någonsin, snart igen, du är värd det bästa.
    Kram på dig din vackra människa.

  3. Mycket vackra färger i just denna tavlan ! Ta ingen skit, kör ditt eget race och håll huvudet högt. Så kan du gå vidare med en erfarenhet i bagaget. Det fixar du !! Kram

  4. Kan inte beskriva med ord hur arg och ledsen jag blir när jag läser sånt här! Ja må bara vara en av alla dina läsare och förväntar mig inte att du ska se detta! Men Hanna den jag ”känner” (läser om) är en person som har gått igenom en hel del men ändå verkar resa sig igen! Du förkännar de bästa! En riktigt bra förebild är du!
    Hoppas de blir bra! Kramis

  5. Du är så sjukt duktig på att göra konst! Finns de någon chans att man kan köpa din konst ? På en webb eller någon affär tacksam för svar 🙂

  6. Heej är ett stort fan när det gäller dina målningar !
    skulle önska jag kunde få köpa en även fast jag har svårt med pengar denna tid 😦
    att få ha dina målningar på väggen i sovrummet skulle vart en dröm då skulle jag haft nåt snyggt att kolla på när man somnar 🙂

    keep on writing and love u !

Kommentera

