My book

lalalalalalla

Ser ni mig? 😉 Igår innan JAG, ensam, gick till skräckhuset.

Det bästa med att blogga är att jag kan visa vad fan jag vill på den här sidan.  Idag när jag svarade på mejl och jobbade fick jag en briljant idé till en liten novell jag jobbar med. Den är faktiskt, om jag får säga det själv, helt fantastisk. Ni får se första kapitlet nästa vecka, men ni får en liten sneak peak… 😉

novell

 

😉

 

7 reaktioner på ”My book

  1. Väldigt kul med en annorlunda vinkel, rent litterärt, att det är mannen som inte är en sexy beast. Jag vill läsa mer, du vågar ta för dig 🙂

  2. Du är grym på att skriva, formulera meningar osv 🙂 Personligen så läser ja inte sådana noveller (haha) men det var riktigt bra! Skriver själv väldigt mycket och vill bli journalist 🙂
    Vill också passa på o säga att jag har följt din youtubekanal i flera år nu och bara älskade dig i BB haha 🙂 så jävla skön! Du är verkligen inte rädd för att visa vem du är 🙂 Dock tycker jag bättre om den nya hanna än hon som var tillsammans med jocke :/ Du är för bra för honom! OCH SÅ JÄVLA FIN!
    Ville bara säga detta 🙂 Om du vill, bara om su vill, får du jättegärna gå in på min blogg o lämna en kommentar om vad du tycker är bra och dåligt? Kram på dig hanna!!

Kommentera

