rock concert

k1

Dagen började med Widerstedt speciale! Kiwi, banan, och stekt ägg… Yum!

k2 k3

Var på ROCKhumör…

k4Den snygga lilla spanska 18-åriga rockgitarristen var lagom fin!

Ikväll ska vi på tivoli är det tänkt. Barnet i mig skriker ”SOCKERVADD!!” haha… Jag är rätt barnslig här borta. Har köpt såna dykarglasögon så jag dyker mest i vår privatpool hela dagarna, för att sedan springa in och säga åt A att göra varm choklad till mig.
Älskar det totala lugnet här, jag mår bra att bara lata mig och kanske hitta på något senare på kvällen.

Igår var vi på ”rock”konsert här i Alicante. Dog i princip när dessa spanska varelser skulle rocka loss scenen. Fy fan vad roligt det såg ut.

 

En reaktion på ”rock concert

Kommentera

